My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

ماه می

سلام

بزنم‌از همه چی بگم. 
اول اینکه مصاحبه اون شرکت را که رد شدم ازشون فیدبک خواستم دوتا مورد گفت، فکر میکنید چی بود! یکیش این بود که چرا کلمه (ما )را استفاده می کردی و کارهایی را تشریح کردی که تیم انجام داده و باید تحقیقات خودت را تشریح میکردی! کارد میزدی خونم درنمیومد. مصاحبه من با یکی از شرکت های اصلی مدلینگ و شبیه سازی فارماکوکینتیک هست و اونها هم پروژه با اف دی ای تو زمینه داروهای جلدی که تحقیقات من هست دارن. منتها همیشه موبور پرزنت کارهامون از جمله کارهای من را بلطف و نظر سوپروایزرمون کرده، از جمله کارگاه مهمی که چندماه پیش اف دی ای برگزار کرده بود و از استادم دعوت کرده بود که اون هم موبور را بجای خودش معرفی کرده بود، درصورتیکه من دانشجو پست داکش بودم و بعدش پروژه اون را اداره میکردم. خیلی خیلی از کامنتشون ناراحت شدم درجواب گفتم من کارهایی را پرزنت کردم که تحقیقات خودم بوده و تمام پابلیکیشنها به نام منه و میتونید از اف دی ای یا استادم بپرسید و معرفی بگیرید. اونها هم دیگه جواب ندادن. کامنت دوم هم این بود که کلی توضیح دادی و جزییات نگفتی که این کامنت درست بود.
دیروز هم مصاحبه داشتم، شرکت استارت اپی که داخل منهتنه. کلا تعداد کمی شرکت دارویی داخل خود نیویورک پیدا میشه. متاسفانه شغلی که میخوان کمی از بک گراند من دور بود مثلا کسی را میخوان که هم ازمایشهای حیوانی هم انسانی انجام داده باشه درصورتیکه من فقط حیوانی انجام دادم و مهمتر دستیار دایرکتور بود که احتیاج به سابقه چندسال کار تو صنعت هست، خلاصه بعید میدونم بگیرم اما امان از امید…. احتمالا تا چندروز دیگه که جوابش بیاد کلی هم ضد حال میخورم.
دیگه اینکه بادتونه اون دختر دانشجوی ایرانی؟! خوب من قراردادش را تا اخر فوریه گذاشتم اما پیش خودم گفتم اگه فوریه کار کنه و نشون بده که فقط حرف نبوده و اهل عمل هست قرارداد را تمام ترم میکنم. اما اگه کار نکرد و فقط پول را گذاشت تو جیبش ، بااینکه عملا سواستفاده کرده اما ایراد نداره و حداقل من عذاب وجدان ندارم و میگم که از یک ایرانی تو این شرایط اقتصادی حمایت کردم.  ایشون هم نه تنها فوریه کار نکرد حتی یک پیام برای تولد نی نی یا عید نوروز نداد. خلاصه حس ششمم که همون اول ازش گرفته بودم درست بود. 
پاسپورت راستین هم اومدو فردا صبح زود راهی کانادا هستیم، سورپرایزی میریم:)
کولیک پسر هم چند روزه بهتر شده. دقیقا بعد از دوماهگی شروع به بهترشدن کرد. هرچند واکسن ماه دومش را که زدیم به واکسن حساسیت نشون داد و کارمون به اورژانس کشید اما جدی نشد، فقط باید تست حساسیت بده و برای دفعه بعد واکسنش عوض شه.
اینهم داستان این روزهای زندگی من.
نظرات 3 + ارسال نظر
ربولی حسن کور پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 13:23 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
نمیدونستم توی کانادا اینترنت قطعه

سلام دکتر جان،
همه چی امن و امانه طوری که اصلا دلم نمیخواد به اغوش عمو سام برگردم. شوخی. میام بزودی مینویسم فقط ددلاینهای پروژه ام رسیده و باید پروژه را تحویل بدم ، حسابی سرگزم جمع بندی و کار درکنار بچه داری هستم.
راستی دکتر پیغام خصوصی اتون نصفه اونده و طوری هست که که اصلا نمیشه حدس زد منظورتون چی بوده. لطفا دوباره بفرستید

صبا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 00:56 http://gharetanhaei.blog.ir

آسمان عزیز
از دیدن مادری کردنت لذت می برم

کانادا خوش بگذره حسابی.
امیدوارم بدو بدو از کانادا برگردی چون یا جاب گرفتی یا یه مصاحبه خفن حضوری

مرسی صبای عزیزم. خیلی خوب شد اومدم کانادا. خانواده خیلی کمکه و خستگی بچه داری تاره از تنم در میره. ایشالله
که کار خوب هم پیدا کنم.

ربولی حسن کور سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 14:48 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
چه بد که به واکسن واکنش نشون داده و چه خوب که کولیکش بهتر شده.
سفر خوش بگذره منتظر سفرنامه هستیم

سلام.
مرسی دکتر، البته همچنان کولیک ادامه داره اما شدت دردش کمتر شده.
چندروزی سرم شلوغه اما اخر هفته میام و مینویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد