My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

تشکر از همه شما دوستان

دوستان عزیز، خواستم از همه اتون تشکر ویژه کنم. از پیامهای تک تک شما سپاسگزارم. همگی با محبتید و بینهایت لطف دارید.

من و راستین سخت تر از اینها را پشت سر گذاشتیم. و امیدوارم این بحران را هم پشت سر بگذاریم. الان همزمان داریم برای راستین چندتا برنامه را پیش میبریم تا درامد‌ موقتی ایجاد بشه تا روزی که کار تو زمینه ای که دوست داره و البته درامد مناسب داشته باشه پیدا کنه.
متاسفانه دیروز خبردار شدم که گرنت من هم برای یکسال دیگه کافی نیست و احتمالا باید تابستون شغل عوض کنم. البته دانشگاه منرا شما هم میشناسید امکانش هست یکهو اخرین لحظه تصمیم عوض کنه و بگه بمون.  هنوز با دین حرف نزدم و باید بهش اطلاع بدم که همچین خبری گرفتم و تکلیفم معلوم بشه که من هم باید دنبال شغل جدید بگردم یا نه!
پیامهای زیادی گرفتم، چون همزمان باید هرروز برم دانشگاه انالیز سمپلها و خونه را هم تا چهار روزدیگه جمع کنیم و بعد هم خونه جدید را بچینیم ممکنه فرصت نشه پیامهاتون را بموقع جواب بدم و باعث نگرانی شما دوستان بشم. خواستم عذرخواهی کنم. ممکنه یک هفته ده روزی گرفتار اسباب کشی بشم. اما تک تک پیامهاتون را خوندم و حتما جواب میدم. از حمایت همه شما ممنونم. 
 
نظرات 5 + ارسال نظر
مامان فرشته ها شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 06:41 http://Mamanmalmal.blogfa.com

ما هم از ایران برات انرژی مثبت میفرستیم و منتظر نوشتن یه پست جدید پر از اتفاق خوب میمونیم

مرسی مامان فرشته ها. تو این روزها به شدت به انرژی های خوبتون احتیاج داریم

الهه شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 04:49

تشکر از مهربونی شما که وسط دغدغه های بزرگ و کوچیک زندگیت حتی برای مخاطبین ندیده وبلاگت هم وقت میذاری.
بوس بهت

مرسی الهه عزیزم. شما دوستان ندیده نزدیک ترینها به من هستید. خیلی از مطالبی که اینجا مینویسم را نه خانوادم میدونن نه دوست و اشناها در فضای واقعی. تو دنیای واقعی همه فکر میکنن ما تو بهترین جای دنیا و لای پر قو هستیم که داریم خوش میگذرونیم و خوب زندگی میکنیم و امریکا زندگی میکنیم. نمیدونن و تصوری هم ندارن که با چه مشکلاتی روبرو هستیم

زری.. چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 14:44

عزیزم آسمان جان، مهم‌ترین چیز اینه که شما همدیگه را دارید:) و به امید خدا یه کوچولو هم به جمعتون اضافه میشه، بقیه مشکلات حتما درست میشه:)

درست میگی زری. فعلا تنها دلخوشیمون اینه هم را داریم، ایشالله که مشکلات هم زود حل بشه. ممنونم

ربولی حسن کور چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 13:41 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
منتظر خبرهای خوب هستیم
موفق باشید

سلام ایشالله یک روزی که خیلی هم دور نیست میاد که میام و خبرهای خوب میدم.

رویا چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 12:56

قطعا همینطوره.شما بدتر از اینها را پشت سر گذاشتید اصلا نترس در پناه حق باشید. اما یه توصیه دوستانه اگر خواستی دنبال جاب بری بیا و بی خیال نیورک شو بابا وحشتناک گرون . برو تو صنعت و بیا ویرجینیا خیلی بهتره. منتظر خبر به دنیا اومدن آقا پسر هستیم مراقب خودت باش

مرسی رویا جون، اون زمان که این پست را نوشتم فکر نمیکردم بدتر هم اتفاق بیافته اما افتاد. ایراد نداره. ایشالله یکی یکی حل میشه.
نیویورک شهر خیلی گرونیه اصلا حرفی نیست اما برای ما شده خونه. رفتن به یک ایالت دیگه برامون حکم مهاجرت دوم را داره که فعلا امادگیش را نداریم. این روزها پیش از پیش دنبال اشنا و حس خونه میگردیم. ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد