My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

نیمچه پست



سلام به همراهان و دوستهای خوبم،
خوب تو پست پیش کمی با مشکلات و دغدغه های ریسرچ و تحقیق من اشنا شدید،خوب از اونروز داده های بیشتری انالیز کردم و مشخص شد، بعله تو فرمولاسیونی که من کار میکردم مقداری متابولیت هست، که دوستانی که رشته های تجربی خوندن ممکنه براشون سوال بشه، بحث انزیم و متابولیسم کجا و وجود متابولیت تو فرمولاسیون کجا! درواقع اون ماده دارویی از اون متابولیت ساخته میشد چون سنتزش راحتتره و فرمولاسیون مقداری ناخالصی داشته.  البته همین دلیلی بود‌که  من از اول  فرمولاسیون را بررسی نکردم چون بنظرم منم غیر محتمل میومد اما خبر خوب اینکه مقدار متابولیتی که بر اثر متابولیسم تو پوست ایجاد شده خیلی بیشتره و خوشبختانه ایده اول بودن اندازه گیری متابولیسم پوست را همچنان دارم.  مشکل دوم اینه پروسه چاپ مقاله با fda انقدر طولانی هست که اول بودن و جدید ایده هامون داره از دست میره، ما یک متد جدید داشتیم برای اندازه گیری کلیرنس و ... یکی دوتا فاکتور داروهای پوستی که البته بصورت پوستر چندجا پرزنت کرده بودیم، موبور نویسنده اول هست، حالا جدیدا یک مقاله چاپ شده که ایده را استفاده کرده بودن و موبور بشدت عصبانیه، چون بارها از fda خواسته بودیم چاپ مقالات را سریعتر کنن که نکردن. خلاصه منم پارسال متابولیسم پوست راپوستر داده بودم یک کنفرانس مهم و امسال هم باید دوسه تا پوستر بیرون بدم که همین دغدغه را دارم که یکی ایده را کار کنه و بعدا دست من به هیچ جا نرسه. خلاصه این وسط گیری کردیم. همینطوری این نیمچه پست را بعنوان اگهی تبلیغاتی داشته باشید تا بعد دوباره بیام
نظرات 4 + ارسال نظر
جودی از امریکا سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 08:15

آسمان اینکه روشو میدزدن الان دیگه خیلی باب شده حتی مثلا تو فیلد ما ادیتورها و ریوعرهای یه ژورنال خیلی معروف همه چینی هستن مقاله رو میفرستی بعد ۴-۵ ماه رد میکنن بعد یه ماه بعدش میبینی همون متد رو یه استاد چینی خفن چاپ کرده و جراتم نداری باهاش دربیافتی چون خیلی کانکشن داره! این اتفاق برای سه چهارتا از استادای associate and assistant افتاده که من از نزدیک با پروسشون در ارتباط بودم. میخام بگم هیچ تضمینی هیچ جا نیس که ندزدن متدو. فقط باید یه راهی بزاری برای خودتون که اگه یه پارامتر اضافه کنین بازم ایده جدیده یا اینسایتها جدیدن یا یه چیزی تو همین زمینه ها وگرنه خیلی دزدی زیاد شده.

جودی جون خودت تو کاری و کامل میدونی و درست میگی. ایده ای که جدیدا یک محقق دیگه کار کرده ایده ما بود که البته با تکنیک دیگه ای کار کرده بود، استادم تو میتینگی که با موبور داشتیم دوسه تا مثال زد که خیلی اتفاق می افته ایده ها را بدزدن و به فنا بره، البته این طرف امریکایی بود و‌ موبور هم امریکایی هست. خلاصه سر همین طول دادن چاپ مقاله هامون با اینکه موضوع گرنت عملا یعنی نواوری، اما سرهمین که فکر میکنم اخرش چی، تا چندسال دیگه که مقاله هاش دربیاد یکی یکی ایده ها با پوسترها ممکنه بپره کلا انگیزه ام را از دست دادم

زری .. سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 01:49 http://maneveshteh.blog.ir

سلام آسمان جان، یه سوال برام پیش اومد، حالا اصلا شما مقاله را هم بدهید بیرون، قضیه اینه که حمایتی که از مقاله میشه یه حمایت کپی رایتی هست اما حمایتی که شما لازم دارید به نوعی پتنت است.منظورم اینه انتشار مقاله خودش در واقع خودافشایی اطلاعات است. یعنی کسی که مقاله میده اساسا دنبال حمایت از ایده و اطلاعات یا اختراعش نیست بلکه اگر حمایت میخواست یا باید میبرد در قالب پتنت یا اینکه اگر قابلیت داشت بعنوان راز تجاری نگه میداشت و در واقع تجاری سازی اش میکرد که ظاهرا برای شما راز تجاری موضئعیت ندارد. الان برای من سواله که آیا چاپ مقاله توسط fda نتیجه ای متفاوت خواهد داشت؟ یعنی آیا بعدا حمایت میکنه که خیلی بعیده. یا اینکه همینکه اولین بار یه مطلب علمی لز طریق fda افشا بشه برای شما امتیاز هست و کافی است؟
خب چرا برای ایده تون بعنوان تولید محصول و یا اگر نمیشه تحت ثبت یک فرآیند، پتنت نمیگیرید؟
امیدوارم خوش خبر باشی و کارهات بهتر پیش بره.

سلام زری گلم سوال جالبی پرسیدی، میدونی زری جان تکنیکی که ما توی پوست بکار میبریم دهه ها هست شناخته شده هست: فقط مشکلاتی داشته که ما بهینه کردیم، ،اسمش را بگم وکنار دوسه تا کلمه دیگه بذارید راحت با گوگل منرا پیدا میکنید داستان اینه اولا استاد من اصلا اصلا به پتنت و دردسرش علاقه نداره و ظاهرا یک پولی هم این وسط باید برای پتنت بدیم که حالا میشد اونرا هم از پول گرنت داد اما کلا بارها گفته علاقه نداره، میمونه بحث مقاله، مقاله برای یک محقق اینجا خیلی مهمه. هویت و اعتبار یک محقق یا بقول اینها یک دانشمند با مقاله هاش شکل میگیره. حالا اینکه چه حسنی داره که با fda نویسنده مشترک بشیم؟ دیدی میگن fda فلان چیز زا تایید کرده؟ یا fda فلان چیز را گفته؟ خوب fda از طریق دستورالعملها guidance ها یا مقاله ها حرفهاش را میرسونه، اگه جایی سمینار از طرف افراد fda هست یا قبلش میگن این مطلب شخصی هست و از طرف fda نیست یا کاملا باید تک تک مطالب مستند و تایید شده خود fda بشه. کلا اسم fda خیلی اعتبار به مقاله میده و این مقاله سند و رفرنس بدون چون و چرا حساب میشه.

شیرین سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 01:13

میگم آسمان نمیشه تا وقتی مقاله رو اون fda بیششششوووور چاپ نکرده پوستر ندی تو کنفرانس ها تا متدهای جدید لو نره؟!
اگه سوالم خیلی بی سوادانه بود وای به حالت که بخندیا!!
هاان راستی سوال پرسیده بودی راجع به اینکه تغییر کردی یا نه، والا تا جایی که من دارم میبینم تو همون آسمون بسسسسی آبی هستی که گاهی وقتا همراه با رگبار شدید و گاهی پراکنده میشه با کمی تندباد عصرگاهی گاهی هم آسمون بهاری با ابرهای تپل و شاد و شنگول فرفری..

سلام شیرین ماهم، خیلی خیلی بامزه تجسمم کردی کلی خندیدم و حقیقتش کاملا پیش بینی هواشناسی دادی دقیقا اسمون همونه که گفتی، درمورد سوالت هم اتفاقا خیلی درست پیشنهاد دادی خودم هم بهمین فکر میکنم، از طرفی کل‌ ماحصل یک محقق یعنی پوستر و مقاله، اما خودم هم به این فکر میکنم امسال پوستری راجع به متابولیسم ننویسم و خیلی تو بوق و کرناش نکنم، یعنی گیری کردیم با این fda, جالبه هم استادم هم موبور و هم خودم تموم ذهنیتهامون راجع به کسانی که تو fda کارمیکنن عوض شده، قبلا فکر میکردیم متبحرترین محققها( دانشمندها) تو fda کار میکنن الان میدونیم یک عده هستن که دانششون خیلی جنرال هست و اصلا اختصاصی یک مطلب زا نمیدونن

ربولی حسن کور شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 21:23 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
حالا که موضوعو لو دادین میرم میزنمش به اسم خودم

سلام هاهاها، فکر کنید ما تو کنفرانسهای مختلف پوستر میدیم، بعد مقاله بی مقاله تا چندسال. خصوصا این متابولیسم را من با تکنیکی کار کردم که ۲۰-۳۰ ساله شناخته شده است، فقط الان دستگاههای دقیق اندازه گیری اومده، یعنی از اعضای استفاده کردن همون تکنیک راحت میتونه ایده بگیره.اصلا شک کردم امسال باز پوستر بدم بیرون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد