My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

غرانه

امسال زمستون بنظرم طولانی تر و سردتر از همیشه میاد، شاید چون بیشتر اوقات برخلاف سالهای پیش خونه بودم، بخاطر کرونا و بعد هم سرویس یکی از دستگاهها طول کشید و مدتها ازمایشگاه نرفتم. از شما چه پنهون یک مدت هم حسابی افسرده و غمگین بودم. بیشتر اوقات تو تخت یا خواب بودم یا سریال میدیدم. البته الان با نزدیک شدن زمان دفاعم بزور خودم را دارم جمع و جور میکنم که بتونم این قورباغه را هم قورت بدم و این phd را تمومش کنم. حقیقتش خیلی بزور و با کلی غرغرپایان نامه ام را نوشتم .واقعا دیگه حوصله و دا و دماغ درس و اماده سازی و دفاع را ندارم اما مطابق معمول چاره ای نیست. تازه دستگاهمون هم درست شده و دوهفته ای باید بکوب و پشت سرهم ازمایش انجام بدم تا کارهای عقب افتاده گرنت تموم بشه. این وسط راستین هم حال جسمی خوبی نداره. سیستم ایمنی راستین خیلی ضعیفه و اکثر زمستونها چندباری سرماخوردگی بد‌میگیره، امسال هنوز با نفس تنگی کرونا دست به پنجه بود که به پیشنهاد من جمعه رفت واکسن انفلونزا زد ولی برعکس دوباره از دیروز شدیدا مریض شده و نفس تنگی و سرفه امونش را بریده. 

اما خوب همه اینها باعث نمیشه که بگم چقدر ته دلمون خوشحال و قدردان اون خبر خوب هستیم، همش به خودمون میگیم چقدر خوب شد حرف اون وکیل معروف را گوش نکردیم و اپلای کردیم و گرنه حالا حالا باید منتظر مقاله میموندیم:)
راستی هنوز تنهاییم، انگار باز روند دوستهامون و دوستیهامون داره متحول میشه. مثلا یک دوست مجرد خیلی صمیمی داریم که پارسال متاهل شد و خانمش از ایران اومد، موقعی که اومد خیلی ذوق داشتم اما خیلی زود فهمیدم خانم دوستمون زیاد اجتماعی نیست و دوست داره بیشتر تفریحاتش با شوهرش باشه، یک دوست مجرد دیگه هم داریم phd اش را تبدیل کرد به مستر و افتاد تو خط یوگا و شغلهای داوطلبی ،کلا خط مشی اش سال به سال داره خاص و خاص تر میشه. یک زوج دوست صمیمی دیگه هم داریم که اونها هم بخاطر کرونا خیلی خیلی روابطشون را با همه کم کردن. یک دوست دیگه هم داشتم متاهل شد و رفت کنتیکت و امسال فقط دوسه با هم تماس داشتیم. البته خوشبختانه از اونطرف من و ایکا خیلی صمیمی شدیم. خلاصه اگه میبینید از همه چی تو این صفحه دارم مینویسم علتش اینه بشدت کمبود دوست و اشنا دور و برم دارم و توی ازمایشگاه هم از صبح تا شب فقط خودمم و خودم.  
خوب فعلا
نظرات 3 + ارسال نظر
زری .. پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 15:27 http://maneveshteh.blog.ir

اوووه دختر چقدر کار داری بلند شد جمعشون کن
امیدوارم حال راستین بهتر باشه
آسمان جان چرا بین خارجی ها دوست پیدا نمیکنی؟ حتما یه کانالهایی داره. اتفاقا فکر کنم موفقتر باشی اون مدلی

زری جون نگو که از استرس کار زیاد، سرجام خشک شدم نمیتونم جلو برم. باورنمیکنی چقدر کار دارم و از استرس حجم کارها چقدر بیشتر میخوابم و فیلم میبینم.
زری جون همین جوری با ایرانی که از یک فرهنگ اومدیم سخت مشترکات پیدا میکنی، غیر موبور که دوست صنیمیم بود و رفت، دور و برم غیر ایرانی باحال ندارم. همه هندین که بیشتر با خودشون حال میکنن. یک کوچولو هم بنظرم دوستی با ملیتهای مختلف تفاوتها خیلی بیشتر میشه

ربولی حسن کور سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 23:48 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
حالا مگه واجبه فقط با ایرانی ها دوست بشین؟
با دیگران رفت و آمد کنین اتفاقا برای تقویت زبانتون هم خوبه
من که مدتهاست یه قورباغه بزرگو دستم گرفتم اما هربار خواستم قورتش بدم نزدیک بوده خفه ام کنه!

سلام احوال شما،
حقیقتش دکتر، همینطوری تو ایرانیها که از یک فرهنگ مشترک اومدیم سخت میشه دوست پیدا کرد چه برسه به اینکه از یک فرهنگ دیگه با خاطرات و علاقمندیهای متفاوت باشه. حقیقتش من مشکلی از اینکه طرف غیر ایرانی باشه ندارم کما اینکه موبور دوست صمیمیم بود و هست و اگه تو نیویورک زندگی میکرد با خودش و دوست دخترش که بزودی میشه نامزدش رفت و اومد میکردیم. اما کلا اشتراک پیدا کردن با غیر ایرانی سخت تره.
گاهی قورباغه ها میشن گودزیلا، اما خوب از دمش قورت بدید و تو صورتش نگاه نکنید واخرش میبینید تموم شده رفته.

مهری دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 23:29

خانم آسمان عزیزم سلاااام
خداروشکر حالتون خوبه
انشاءالله هر چه زودتر حال همسرتون خوب خوب میشه
امیدوارم خدا یه دوست خیلی خوب و مهربون سر راهتون قرار بده...

سلام،
ممنونم مهری پرمحبت، راستین هم داره بهتر میشه، ممنونم از لطفت و درمورد ارزوت هم میگم انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد