My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

از خود خود امروز

خوب همراه های همیشگی، دوستهای عزیزم، میخواستم امروز فردا یک پست بنویسم و بگم چقدر این دوهفته پیش رو برام مهمه و همینطور که میدونید قراره مهمترین خبر زندگیمون را بشنویم، بعدامروز سایت مهاجرت را باز کردم تا بازی بازی باز شماره کیسم را وارد کنم که دیدم بعله کیسم دیروز اپرو شده. یعنی دوسه ساعته من و راستین تو هواییم، کلی خوشحالی کردیم، هنوز تو ایران خانواده هامون خوابن و‌نشده خبر را بهشون بدم اما خواستم خبر قبولی 140 ام را به شما و‌همراهان خیلی نزدیکم بدم، بعله دینگ دینگ دینگ انتظار به پایان رسید و از امروز دوره جدید زندگی ما شروع شد، از خود خود امروز

نظرات 15 + ارسال نظر
اتم یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 13:05 https://embarrassinglyparallel.blogsky.com

یادم نمیاد از کی شروع کردم به خوندنت آسمان شاید بیشتر از 5-6 سال باشه که اون موقع ایران بودم و نوجوون. کم و بیش سرمیزدم به اینجا و این روحیه تلاشت هرروزت برای بهتر شدن زندگیت برام تحسین برانگیز بود.
خیلی خوشحالم که بالاخره تلاش هات نتیجه دادن و اینجایی.. به قول جودی فقط یه مهاجر میتونه درک کنه معنی این خبر چیه.
خیلی مبارکت باشه

سلام اتم عزیز،
خیلی خیلی خیلی جالب، پس تو هم قدیمی هستی و خوشحالم که برام پیغام گذاشتی. چه مسیری را ما با هم اومدیم. اتم عزیز دیدم وبلاگ داری حتما بعد دفاع میام میخونم که باهات بیشتر اشنا بشم
یک سر کوچولو‌زدم دیدم رمزی مینویسی و‌ممنون میشم بهم رمز بدی

فاخته سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 23:33

سلام اسمان جون
خیلی خیلی برات خوشحال شدم و امیدوارم این امیدی که تا الان شما رو پیش برده ، ازین ببعد فقط و فقط لوت رسیدن به همه آرزوهای شیرینتون بشه. تو غربت و شرایط مهاجرت خدا همیشه بیشتر هوای ادمارو داره...

سلام فاخته جون. ممنونم ازت، ایشالله، حقیقتش من قبلا ادم بدشانسی بودم اما انصافا از روزی که ویزامون مولتیپل شد تا همین امروز واقعا خوش شانس بودم و همیشه قدردان و شکرگذاراتفاقات خوبی هستم که تو سرزمین جدید برام افتاده، ایشالله که شادی اتفاقات خوب برای همه بیشتر و بیشتر بشه

بهارک چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 19:08

هر چی بنویسم حق مطلب رو ادا نمیکنه. واقعا از صمیم قلب برات خوشحالم. تو تونستی و انجامش دادی و موفق شدی. امیدوارم خیلی خیلی خوشحال باشی و شاد زندگی کنی.
چه جوری تونستی اون همه تلاش کنی و افسرده نشی ؟ عالی بودین عالی.

بهارک عزیزم ممنونم، اره موفق شدیم، اخرش تونستیم این چمدون را بذاریم زمین، میپرسی چطوری انجامش دادم، امید، میدیدم چطور هرسالمون بهتر از سال پیش میشه. شاید این تغییرات برای یک غیر مهاجر خنده دار باشه، اما ما پیشرفت و بهترشدن اوضاع را میدیدیم و تموم شد، البته واقع بینانه بهتره بگم داره زندگیمون شروع میشه، ۶/۵ زندگی بسبک دانشجویی و... خیلی طولانی بود اما گذشت، ممنونم

yalda سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 12:05

تبریک میگم امیدوارم موفق باشید.

مرسی یلدا جون، ممنونم عزیزم

ربولی حسن کور سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 09:53 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
شرمنده چند روزی بهتون سر نزدم
با تاخیر مبارکه
امیدوارم همیشه از این خبرهای خوب داشته باشید
خب حالا دیگه دو هفته اینده براتون مهم نیست؟

سلام، دکتر جون ما که هنوز تو هواییم و همچنان تا چندماه دیگه هم بهمون تبریک بگید همون حس و حال را داریم بسکه این خبر برامون مهم بود، دقیقا همون خبره، انتظارش را تا دوهفته دیگه داشتم که زودتر جوابش برامون اومد، بیشتر راجع بهش توضیح میدم، شاید هم با جزییات بگم چون خیلی ذوقش را دارم

صفورا سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 07:08

چرا این ویزای جدید اینقدر برای شرایط راستین فرق ایجاد میکنه؟

صفورا قبلا تو پستهای مختلف توضیحش را داده بودم اما امروز فردا یک پست مخصوصش مینویسم و بیشتر توضیح میدم عزیزم

رویا دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 21:42

وای دختر چقدر خوشحال شدم مبارک باشه باور کن انگاری یه اتفاق خوب واسه خودم افتاده آخی خدا را شکر چی بهتر از یه اتفاق خوب واسه یه دوست خوب چقدر برای راستین خوشحال شدم

رویا جون، مهمترین اتفاق زندگیمون بود، دارم فکر میکنم بعد از گرفتن ویزای امریکا، این بزرگترین ارزومون تو این ۶ سال بود. خیلی خیلی رو زندگیمون تاثیر میذاره اگه بشه امروز فردا یک پست راجع بهش مینویسم

hamide یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 11:57

آسمااااااااااااااااااااااان عزیززمممممم مبارکه ، به زندگی جدید خوش امدی بی نهایت برات خوشحالمممم،

مرسی حمیده جون، از حالا به بعد قراره پله پله بریم بالا، البته یک جورهایی نوبت راستینه که از نردبون بره بالا نمیدونی چقدر خوشحالیم. بینهایت

زری .. یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 10:04 http://maneveshteh.blog.ir

عزیزم آسمان جان الان با بغضی از شادی دارم برات مینویسم ... خیلی خیلی خیلی برای هر دوتون خوشحال شدم... خدا روشکر...تبریک میگم ...انشاالله پر از شادی و خوشی و سلامتی باشه براتون... نمیدونم آیا امکان داشت بیشتر از این خوشحال بشم اگر این اتفاق برای خودم افتاده بودم؟

زری عزیزم، بووس به روی ماهت، زری جون از پنجشنبه تا حالا رو ابرهاییم، یک کوچولو درگیر مریضی کرونا هستیم اما میتونی حدس بزنی چقدر زیاد خوشحالیم و قدر این روزها را میدونیم، زری دیگه خودت بهتر میدونی چه تغییرات بزرگی باهاش تو زندگیمون پیش میاد، البته اول از همه با عجله داریم مرحله دوم را پیش میبریم که هرچه زودتر راستین بره دیدن خانواده و پدرش و بعد هم انشالله شروع کار خودش

نیوشا یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 09:31

چقدر عااالی ، خیلی خیلی بهتون تبریک میگم ، خیلی خوشحال شدم ، من تقریبا از اوایلی که در مورد مهاجرت مینوشتین، سختی ها ،از اول شروع کردن با حداقل امکانات ، درس و دانشگاه ، تردیدها ، مشکلات همش رو میخوندم و الان لذت میبرم که اونچه که می‌خواستین شد ، تلاش های شما ، مسیر شما انگیزه برای کسانی هست که تو این شرایط غیر پایدار دنبال خواسته هاشون رفتن .... باز هم دست مریزززززاد و انشالله که فصل جدید زندگیتون پر از آرامش و برکت و تند تند تیک خوردن خواسته هاتون باشه

نیوشا جان سلام، چقدر خوشحال شدم پیامت را دیدم، معلومه که تو را یادمه و خوشحالم که هنوز خواننده این وبلاگی و پیام گذاشتی، از کسانی هستی که میدونی این روز و این لحظه راحت بدست نیومد و چقدر منتظرش بودیم و براش زحمت کشیدیم. ممنونم عزیزم از ارزوی قشنگت. امیدوارم

مهری شنبه 29 آذر 1399 ساعت 00:10

خانم آسمان عزیز سلام
خیلی وقته پستهاتون رو میخونم.
الان این خبرتون رو خوندم بی نهایت براتون خوشحال شدم.خیلی مبارکتون باشه
امیدوارم بهترینها در انتظار شما و همسرتون باشه
مراقب خودتون باشین

مهری جان، ممنونم که پیام گذاشتین، مرسی از ارزوی قشنگتون، خوشحالم کردید، میدونی مهری جان زندگیمون صد و هستاد درجه عوض میشه، عملا از حالا به بعد میتونیم برای اینده امون تو امریکا برنامه ریزی کنیم، دیگه مسافر نیستیم و داریم تبدیل به شهروند میشیم

صبا جمعه 28 آذر 1399 ساعت 19:37 http://gharetanhaei.blog.ir/

آسمان جان خیلیییییی خبر خوبی بود

مبارک باشه آغاز زندگی جدید واقعا خوشحال شدم براتون. مخصوصا همسرت که این همه مدت صبر کردن.

آمریکا باید خیلی احمق می بود که تو رو از دست میداد

صبا جون مرسی، تو هواییم، خیلی خبر خوبی بود، نه تنها شما همه حتی خانواده من خصوصا برای راستین خیلی خوشحال شدن، ممنونم عزیزم، تو خیلی بمن لطف داری

جودی جمعه 28 آذر 1399 ساعت 12:12

خدا رو شکر. خیلی براتون خوشحالم آسمان. فقط یه مهاجر میتونه این حستو درک کنه.

اررره جودی، تو خیلی خوب میفهمی که این خبر چقدر میتونه زندگی ما را تغییر بده و برامون مهمه

صفورا جمعه 28 آذر 1399 ساعت 04:46

مبارکهههههههه

مرسی صفورا جان

ماه جمعه 28 آذر 1399 ساعت 02:09

خداروشکر مبارک تون باشه

ممنونم، بینهایت خوشحالیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد