My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

اپدیت

خودم را داشتم برای کار استادی اماده میکردم که دیدم دیگه اخرهای ماه اپریل هست و قاعدتا اگه خبری بود باید تا الان نامه ای از دانشگاه میگرفتم، ایمیل زدم به دین تحقیقات که چه خبر، گفت دیروز جلسه داشته با رییس دانشکده و اونهم با استادت جلسه دیگه ای داشته و استادت گفته که گرنت قابل انتقال نیست. بعد شروع کرد از تجربه خودش بعنوان پست داک گفتن و اینکه من رکامندیشن لتر میخوام حتما بهش بگم و فلان استاد خفن فارماکوکینتیک دانشگاه هم خیلی ازت تعریف میکنه و ما بهت معرفی نامه خوب میدیم و حتی اگه میخوای بری پست داک دانشگاه کلمبیا حمایتت میکنیم و از این حرفها، عملا میگفت اگه استادت ازت حمایت نمیکنه ما هستیم…. دم دین تحقیقات گرم. البته فکر نکنم برای گرفتن کار صنعت مشکلی پیدا کنم. 

فقط واقعا من استادم را نمیفهمم. یعنی اگه جلسه قبلی را خودم نبودم که چطور منفی و با شدت همه پیشنهادها را رد کرد و بعد یک ماه بعد خودش افر میداد که باید منرا بگیرن، حرف رییس تحقیقات را باور نمیکردم، میگفتم حتما اشتباه میکنه اما متاسفانه مشکل از استادمه. میدونید من فکر میکنم انقدر همه چیز را میخواد تو اب نمک نگه داره و انقدر تو فکر اینه کوچکترین منفعتی را از دست نده، که کارهاش عجیب میشه، چون میخواد هیچ کس از تصمیمش و نیت اصلیش با خبر نشه و براش اینده کسی که پنج سال براش کار کرده پشیزی ارزش نداره.  
خلاصه بهش ایمیل زدم داستان اینجوریه و شنیدم که شما گفتید قصد انتقال گرنت را ندارید. الان که تو ایتالیا وقت خوابه، تا ببینم فردا چی جواب میده و یا اصلا جواب میده چون خیلی اوقات جواب نامه ها را نمیده و هیچی نمیگه.
با این جریان چیزی که به احتمال زیاد مطمئنم اینه که خودش یا برای سال سوم اقدام میکنه یا درخواست ادامه تحقیقات همین سال دوم را میکنه یعنی ادامه پست داک من. و بعد باید ببینم اف دی ای موافقت میکنه یا نه.
و من هم فعلا با همین شرایط تا جاییکه بشه میمونم چون این شرایط برای زندگی شخصیم بهترین شرایط هست. خلاصه با این خبر نه جا خوردم و نه تعجب کردم.  
خلاصه میبینید چقدر اوضاع بلاد خارجه قاطی پاتی هست. میبینید هنوز بعد هفت سال از دوماه اینده ام خبر ندارم و درعین حال دوماه پرکاری پیش رو دارم:)
نظرات 7 + ارسال نظر
زری.. یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 ساعت 23:20 http://maneveshteh.blog.ir

آخ آسمان جاااان اینقدر دلم میخواد یهو تو یه موقعیتی که خیلی بهت احتیاج داره و با خودش فکر میکنه این یکی کولی دیگه هم از آسمان بکشم که منافعم بیشتر بشه، تو هم یه فرصت حسااااابی داشته باشی که بهش بگی باااای باااااای :) و اونوقت به معنای واقعی بچزززززه !
بهش بگو نگبت اینهمه منافع را برای چی میخواهی :)) به فکر توشه ی آخرت باش

زری ای کاش میشد، ای کاش میشد. چندساله بی وقفه داره منفعت میبره. توی یک کامنت دیگه نوشتم استادم بدون من حتی یک ماه هم نمیتونست گرنت را پیش ببره چون ازمایشها و انالیزهایی که من میکنم را بلد نیست، داده ها حاضر و اماده با تحلیل و نتیجه و همه چی را دراختیارش میذارم و اون به عنوان پی ای میده به اف دی ای. نمیشه و خودش هم نمیدونه چقدر خوش شانسه که من بچه دار شدنم عقب افتاده و به نفع اون شده.

صبا یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 ساعت 21:44 http://gharetanhaei.blog.ir/

استادت ما رو هم که فقط نوشته هات رو می‌خونیم کلافه کرده
ولی آسمانی که من می شناسم بیدی نیست که با این بادها بلرزه.
کلی راه پیش روت هست عزیزم. امیدوارم به زودی به آرامش دلخواهت برسی

راستش صبا حتی دین تحقیقات هم تعجب میکنه که چرا من دارم ادامه میدم و تلویحا میگه استادت حمایتت نمیکنه برو، خیلی دلم میخواست جواب استادم را با ترک کار میدادم اما متاسفانه یا خوشبختانه این کار مناسب وضعیت الان زندگیمه و راستین میگه فقط نیمه پر لیوان را نگاه کن. ووقتی که نیمه پر لیوان را میبینم میتونم ادامه بدم. ممنونم

رویا یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 ساعت 20:31

آسمان عزیز آخرین پست اینستاگرامت را خیلی دوست داشتم این نوشته هم دقیقا حال من را گفت .فکرش را بکن به من اینقدر اطمینان جاب را دادن که کلی نشستم واسه برنامه های دیگم برنامه گذاشتم و رفتم گشتم کلی لباس و کفش دیدم اما هنوز که هنوز خبری نیست. به ایمیلی هم که زدم جوابی ندادن. واقعا درست گفتی .باور کن من که برنامه هام منظم و دقیق بود الان بعد از کلی چلنج دیدن و انتظارهای بی جواب و کلی چیز دیگه به حدی رسیدم که شب که میشه و به برنامه فردام فکر میکنم میگم خیلی هم روش حساب نیست حالا تو راهت را برو اما منتظر موارد غیر منتظره هم باش. نمیدونم این جریان را چطور قضاوت کنم یا چه تحلیل و برداشتی از اون داشته باشم.گاهی میگم شاید به صلاحم بوده که اون کار نشه. ممنون که اینقدر شفاف و بدون ریا حرف میزنی

سلام رویا جان، اره متاسفانه بهتره روی برنامه ای صد درصد حساب نکنیم چون این سیب گردون هزار چرخ میخوره تا رو زمین بیافته. خیلی اوقات شده مطمئن بودم کاری میشه اما نشده. اخرین بارش همین ایمیل استادم بودم که گفتم ۹۵٪ کار استادی را گرفتم و دیدید که نشد:(
متاسفم که کار تو هم نشد، امیدواذم بهترش بشه.

اصغر یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 ساعت 19:46

من جای شما بودم با این وضع هر چی زودتر برای کار صنعت در همون اطراف نیویورک اقدام می کردم حقیقتا اکادمیک اتلاف وقت برای شماست حتی بیخیال پست داک میشدم با وجود گرین کارت
تو رشته ما میگن فقط اگر درگیر گرین کارت هستید ادامه بدید پست داک وگرنه فرار کنید

سوالی ک دارم اینکه رنک دانشگاه تحصیلی شما چقدر در گرفتن کارتون اثر داره؟؟؟؟ مثلا اگه شما به جای دانشگاه فعلی تون مثلا راتگرز رنک بالاتر پذیرش گرفته بودید بهتر بود در کار آینده تون یا نه؟؟؟ مثل اون دوستتون که ازش تعریف میکردید که کار گرفت از نیویورک رفت! حتی شنیدم اسمتون هم عوض کنید اسم غربی بزارید شاید اثر بزاره!!!!
من رشته ام مهندسی هست دانشگاه رنک معمولی پذیرش دارم و رنک بالا ولی اون مورد دوم شهر غمگین و افسرده ای هست میخوام ببینم 4 5 سال تحمل کنم ارزش فقط رنک داره یا خیر؟؟؟؟؟

سلام، حقیقتش باید بمحض اینکه دفاع کردم از اون دانشگاه میومدم بیرون و ادامه نمیدادم. عملا استادم بدون من حتی نمیتوتست گرنت را بگیره چون حتی خودش هم نمیتونه ازمایشها و انالایزهایی که من انجام میدم را انجام بده، فقط یک علت داشت موندنم، مسئله شخصی بچه دار شدن که قرار بود دوسال پیش باشه، یعنی بمحض اینکه ادامه پست داک منفعت شخصی برام نداشته باشه ادامه نمیدم.
بنظرم بیشتر از رنک تحصیلی کار و ریسرچتون تو گرفتن کار موثره. اینکه چه رزومه ای بسازید. همون دوستی که بیاد اوردید برای پست داک رفت هاروارد، فقط و فقط چون رزومه قوی ساخته بود بلطف کار روی گرنت اف دی ای و رکامندیشن تیم اف دی ای.
البته من هم با رکامندیشن اف دی ای گرین کارت گرفتم.
درمورد اخر من نمیتونم بهتون توصیه ای بکنم چون تصمیم مهمیه. بنظرم برید جایی که امکان ساختن رزومه عالی دارید. رنک دانشگاه رزومه نمیسازه مگه اینکه اسم اون دانشگاه خاص باشه مثل هاروارد استنفورد…
موفق باشید

مریم یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 ساعت 11:33

برای استادتون متاسفم ولی شما اینقدر شایستگیهاتو اثبات کردی که هر جا باشی موفقی چه صنعت چه دانشگاه

ممنونم مریم جان. امیدوارم دراینده شغل مناسبی پیدا کنم

صبا شنبه 3 اردیبهشت 1401 ساعت 02:58

خیلی عجیبه اصولا میگن ایتالیایی ها آدم های خیلی نایسی هستن. چرا پس این استاد اینطوری از آب دراومد؟ بعد چرا برگشته ایتالی اصلا؟ یعنی برت زندگی برگشته ؟!

راستش واقعا نمیدونم ایتالیاییها چطوری هستن. استاد من هم ذاتا بدجنس نیست اما انقدر منفعت طلبه و هیچ چیزی غیر از منافعش براش مهم نیست که حرکتهاش غیر حمایتی یا ضربه زننده میشه.
اره برگشته ایتالیا پیش شوهر و مادر پیرش. بچه نداره و یکسالی هست که برگشته و داره بازنشست میشه و قصد نداره دیگه امریکا زندگی کنه

ربولی حسن کور جمعه 2 اردیبهشت 1401 ساعت 21:33 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
عجب آدمیه!
شما خودتونو ناراحت نکنین نهایتا اونی که ضرر میکنه شما نیستین
اون هم اون قدر همه چیز را توی آب نمک بگذاره که فشار خون بگیره

علیک سلام، دکتر، منم دیگه از بس سرد و گرم شدم پوستم کلفت شده اما جدا رکورد اب نمک دست خودشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد