My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

عید نزدیکه

سلام به همه، همه چی خوبه. من با وضعیت شغلیم به صلح و صفا رسیدم، چون حوصله تغییر شغلی و دردسرهای جدید را ندارم. اصلا دیگه به اینکه بعدش چی میشه فکر نمیکنم. هرموقع گرنت تموم شد یا استادم که رییسم باشه بازنشست شد اونوقت یک فکری میکنم و فعلا از سبکی کارم لذت ببرم. راستین هم بشدت مشغول اماده شدن برای امتحانهای خودشه، چندتا مدرک خوب کمک میکنه رزومه خوبی بسازه تا بتونه بره تو کار مناسب رشته خودش. تا وقتی کار و محل کار راستین مشخص شد تکلیف گرنت و بازنشستگی استادم مشخص میشه و میریم مرحله بعد. 

عید هم که نزدیکه و خانواده برادرم قراره برای عید بیان پیش ما:) کلا خیلی خوبه فاصله شهرهامون با اینکه تو دوتا کشور جدا هستیم انقدر نزدیکه. همین. 
نظرات 3 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 12 اسفند 1400 ساعت 11:06

ربولی حسن کور شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 15:33 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
چه خوب که باز هم مشغول تماشای نیمه پر لیوان شدید
موفق باشید

مرسی دکتر جان. سعی میکنم و درمورد لیوان کارموفق شدم

زری.. شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 15:15 http://maneveshteh.blog.ir

خوشحالم در آرامش هستی، خیلی خوبه که برادرت نزدیکتون هستند. بهتون خوش بگذره

مرسی زری جان، اره با کارم به صلح و صفا رسیدم، انقدر که اگه با گل و شیرینی هم پیشنهاد استاد دانشگاهی را بیارن، قبول نمیکنم. حقیقتش متقاعد شدم که کار صنعت راحت و بی دردسر و حقوق بالاتر، چرا واقعا باید تو اکادمیک بمونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد