My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

از سال کرونا یا ۲۰۲۰ خیلی چیزها یادگرفتیم و فهمیدیم چقدر برای کارهای ساده ای، مثل تو جمع بودن، خرید کردن، رستوران رفتن و مهمونی و دورهمی ها دلمون تنگ شده، اصلا فهمیدیم ماادمها چقدر اجتماعی هستیم و چقدر به حضور ادمها دور و برمون احتیاج داریم. اما تو این دوران من یک مورد دیگه را هم درمورد خودم فهمیدم. همیشه فکر میکردم ریموت کار کردن یا همون دورکاری شغل موردپسند من هست. چه چیزی بهتر از این که هرموقع دوست داری از خواب بیدار شی، هرموقع مودش را داشتی بشینی سرکار و کلا زمان و برنامه کارهات دست خودت باشه. هرچند الان هم از اجبار بدم میاد اما تو این دوران فهمیدم دورکاری بدرد من نمیخوره. شاید چندماه کار از خونه خیلی دلچسب باشه اما تو طولانی مدت، بشدت بحضور ادمها دراطرافم نیاز دارم. درسته دوسه ساعت وقت مفیدم تو رفت و اومد کاری تلف میشه اما وقتی پام را دانشگاه میذارم و از تمیز کارگرفته تا سکیوریتی و دانشجوهای دیگه و استاد ها سلامی و گپ و گفتی میکنم کلی انرژی و حس خوب نهفته میگیرم، که تنها وقتی ارزشش را فهمیدم که چندماه همه  تو نیویورک قرنطینه شدیم و موندیم خونه. 

دوستان پستهایی که برچسب اینستا نوشت داره را مخصوص اینستا مینویسم چون فضای اونجا با اینجا فرق داره و‌بیشتر سبک بالا منبر رفتن و همه چی گل و بلبل هست را داره.  اما از اونجا که اینجا خونه اولمه، اینجا هم نوشته ها راسیو‌ میکنم

دارم فکر میکنم برچسب را بذارم اینستا نوشت یا بالا منبری یا گل و بلبل. شما بگید

نظرات 2 + ارسال نظر
مهری یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 23:35

خانم آسمان عزیز سلام
بنظرم هر چیزی حد وسطش خوبه.همین دور کاری و تعطیلات هم وقتی بیش از حد میشه دیگه آزار دهنده سچون برای خیلی از کارا دستمون بسته س.
بنظرم سه در هفته رو تعطیل میکردن و بقیه ش سرکار خیلی خوب بود
من اینستا ندارمهر چی بود رو اینجا هم بزارین
مراقب خودتون و خوبیهاتون باشین

سلام مهری جان، بینهایت با پیشنهادت موافقم اما کیه که گوش بده. اما جدیدا من متوجه سدم اینجا تو اخر هفته هم حرمت نگه نمیدارن، استادم که هیچی اعضا کمیته هم اخر هفته و اخر شب و روز ولنتاین به ادم ایمیل میزنن
مهری جون، حتما پست ها را هردوجا میذارم

زری .. شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 08:11 http://maneveshteh.blog.ir

خب من اینقدر بیرون رفتن و خستگی خیابون اذیتم میکنه که از تو خونه موندن بدم نمیاد. یه جورایی هنوز هم باهاش حال میکنم فقط باید کار و برنامه داشته باشم یعنی بدونم فلان کارها را باید تو این روز انجام بدهم و نهایی کنم رد کنم بره. الان هم شاید اگر مشکلات مریضی نبود و میتونستی تفریح بیرون را داشته باشی باز هم از دورکاری بدت نمیاومد. هان؟
همون اینستا نوشت خوبه. برا من هم که اینستا را عموما دی اکتیو میکنم خیلی خوبه اینجا هم میذاری.

زری جون، البته منطورم این نبود که مثلا تموم هفته بیرون بودیم بعد دوسه روز خونه ایم، اون موقع که من خودم هم کلی عشق و حالم. منظورم این بود تمام هفته خونه ایم و از خونه کار میکنیم اون هم برای ماهها، بعد فقط مثلا هفته ای یکبار یا ده روز یکبار برای خرید مایحتاج میزنی بیرون و کلا بیشتر روزها و‌ساعتها داخل خونه ای ، و هم کار و هم زندگیت هردو از خونه هست( همون دورکاری) حقیقتش حتی من تا چندماه هم میپسندم اما نه سال و سالها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد