My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

اسمان

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم.

من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم.

مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی س. سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 16:10

سلام
خونه (وبلاگ) جدید مبارک باشه. امیدوارم هر چه زودتر پر از خبرها و خاطره‌های خوب بشه

سلام علی عزیز، میدونی تو یکی از اولین خواننده هام هستی، و برام خیلی خیلی عزیزی. یک مدت پیام نمیذاشتی و فکر کردم دیگه سر نمیزنی. راستی پیامت را توی صندوق پیام گرفتم البته اون موقع نصف ارشیو را راستین به بلاگ اسپات منتقل کرده بود، ممنونم از راهنماییهات.

شادی سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 09:37

آسمونی جان امیدوارم این کوچ مصادف بشه با کارت سبز گرفتنت

هاهاها مطابق معمول اولین کامنت هر وبلاگ از شما :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد