My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

باز هم مشکلات

خیلی وقته پیش نیومده از مشکلاتم بنویسم، بشدت خسته و عصبانیم. از چی یا از کی ؟ سیستم دانشگاه.  قرار بود از اول ژانویه پست داکم را شروع کنم، اما کارت ead نداشتم. مسئول اینترنشنال دانشگاه تاریخ دفاع از من میخواست که برای opt و گرفتن کارت اپلای کنم. از اونطرف همزمان شده بود با فایل کردن گرین کارت. اگه برای opt اپلای میکردم پروسه گرین کارت را باید سه ماه عقب مینداختم. تصمیم گرفتم گرین کارت را زودتر شروع کنم. الان میبینم بهترین تصمیم نبود. خوب کارت گرین کارت برخلاف تصورم خیلی دیر اومد. من بد تحقیق کرده بودم یا شانس بد من پروسه صدور کارت از دوماه رسید پنج ماه. تونستم تا ماه اپریل بعنوان ریسرچ اسیستنت کار و‌درنتیجه حقوق را حفظ کنم. اما از اول ماه می دانشگاه منرا فارغ التحصیل حساب کرد و حقوق قطع شد. با استادم یکی دوبار نامه نگاری کردم و میگفت پول را بهت میدیم، الان اوایل سپتامبر هستم و نه هنوز قرارداد دارم نه حقوق. کار هم که دارم میکنم. چرا؟ بخاطر یک مسئول بیکفایت منابع انسانی. اول که این خانم اصلا ایمیلها را جواب نمیده، حتی اگه همراه نامه سه چهارتا رییس ( دین) ریسرچ و استاد و مسئول گرنت هم پیوست شده باشن. یعنی کاملا بیتفاوت. یعنی دریغ از یک نامه. بلاخره وقتی کارت من تو جولای اومد تماس با استادم گرفتم که اماده قراردادم. استادم توضیح داد تاریخ ۱ ژانویه نمیشه و از وسط جولای قرارداد میبندیم اما صحبت کردیم و حقوقت را برای ماه می تا جولای میدیم. گفتم اکی. گذشت. تو این دوماه کلی نامه به اون مسئول منابع انسانی که قرارداد را بدید، مدارک چی میخواهی، حقوق! هیچی به هیچی. به استادم هم که می گفتم میگفت با اون مسئول تماس بگیر، با اینکه تو نامه پیوست بود و میدید طرف جواب نمیده. یا دفعه اخر محترمانه گفتم پس من دنبال کار دیگه ای بگردم، استاد گفت تااخرماه حقوقت را میدن چون کارهات شده( مشکل اصلی استاد اینه حرف مارا قبول نداره) . اخر این ماه شد و گفتم دیدی حقوق نریختن. گفت دوباره با فلانی تماس بگیر میگم جواب نمیده. اخرش خودش به مسئول حقوقها ایمیل زد‌و مسئول حقوق گفت قراردادی وجودنداره( استادم گوش نمیکنه و باورنمیکنه وقتی مثلا میگم من هیچی امضا نکردم، هیچی نیومده دستم تا امضا کنم، البته فقط من نیستم با ایکا هم همینطوره)، بلاخره مسئول منابع انسانی برام یک پیش قرارداد فرستاده، اما توش حرفی نه از نوع قرارداد هست و نه حقوقی که ازشون طلبکارم. محترمانه گفتم پس اون بخش حقوق چی؟ چون استادم قبلا گفته بود و هنوز هم میگه بهت میدیم. تازه پول از جیب دانشگاه درنمیاد و برای fda هست. هیچ خبری نیست. باز طرف رفت تو کما. جدا یا سیستم امریکا هم به داغونی ایرانه یا دانشگاه ما اینطوره. خلاصه اگه تا جمعه جواب نده میخوام وقت ملاقات از رییس دانشکده بگیرم برم مشکلم را طرح کنم. استادم هم که بی خاصیت وسط ایتالیا نشسته، چون خیالش راحت راحته من ازمایشگاه و همه چیز را دارم بخوبی کنترل میکنم. معمولا اگه چیزی براش منفعت نداشته باشه اقدام نمیکنه. پی نوشت هم اینه کارت راستین هنوز نیومده. بعله زندگی گل و بلبله اما خار هم کم نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
زری دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 00:13 http://maneveshteh.blog.ir

بنظر من هم برو پیش رییس دانشکده . هم پیگیر شو و هم یه دل سیر غر بزن، به ما هم نتیجه را بگو

قبل اینکه برم باز هفته پیش بصورت جدی به استادم نوشتم، پیگیری کرد اما الان مسئول HR مساله را پیچیده کرده و البته خودش نه، مسئول گرنتهای دانشگاه نوشته صبر کنید تا یک نامه قراردادی دیگه بفرستم. البته مثل قبل. چون این داستان دوماهه.

شلاله پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 ساعت 03:30

آسمان جان استاد راهنمای کار درست نعمتی هست بهشتی و متاسفانه استاد راهنمای تو خیلی عوضی و پررو و بی مسئولیت و به درد نخور هس (خیلی تند رفتم میدونم، ببخشید) تو این همه سال که میخونمت یه بار نشد بیای بگی استاد راهنمات دستت رو گرفته و دلت رو قرص کرده و حمایتت کرده، یه بار نیومدی بگی آره من از این استاد اینو یاد گرفتم مثلا! همیشه این تو بودی که با پشتکار مثال زدنیت هم مشکلات درسی و هم اداریت رو حل و فصل کردی. به لطف تو و موبور و الانم تو، توی FDA جولان میده !
امیدوارم وقتی سر کار جدید میری یا خودت رییس خودت بشی و یا اگر بالاسری هم داشتی واقعا قدر این همه پشتکار و زحمت های تو رو بدونه

شلاله جون، دوست عزیزم، دقیقا همینه، اگه این استاد راهنما پیگیری میکرد میتونست جواب بگیره اما اون هم مدلش اینه که ایمیلها را ندید میگیره و فقط وقتی تو نامه بزنم بابا من دنبال کار دیگه ای بگردم با این وضعیت؟ یک نامه میزنه طرف جواب میده یل نمیده و‌میره تا دفعه بعد، یعنی اصلا این قضیه ساده نباید تبدیل به مشکل میشد. اما امان…. امروز هم هیچ کدومشون نه استادم نه اون مسئول HR جواب ایمیلهام را ندادن. دوشنبه پاشم برم رییس دانشگاه را ببینم ببینم کار جلو میره اگه تا اخر ماه پیش نره مجبورم به fda نامه بزنم چون حقوق من از طریق اونهاست. مرسی از ارزوی قشنگت

ربولی حسن کور چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 20:53 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
از خیلی از چیزهایی که نوشته بودین سردرنیاوردم اما امیدوارم همه چیز درست بشه

سلام میبخشید که نوشته درهم و نامفهوم بود، شرح ماوقع از یک سیکل ناقص ومعیوب بود که من توش گیر کرذم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد