My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

My White House

من اینجام تا بنویسم، از خودم، افکارم ،گذشته ،اینده، خطاها وارزوهایم. من اینجام تا به تحریردراورم زیباترین مسیررابرای زندگیم. مینویسم برای پرواز، برای به اواز کشیدن تک تک حروف نگرانی. از من نخواهید به رقص دربیاورم عروسک زندگی را، که من تنها تصویرگر چشمانم.

عید و‌ سال نو



این روزها حس خوبی به پست داک ندارم، با اینکه اگاهانه پست داک را بر اساس شرایطم انتخاب کردم اما با تموم شدن phd دست و‌دلم به ازمایشها نمیره، پست داک گزینه خوبی بنظر میرسید درزمان انتظار برای کارت گرین کارت، و پروسه بچه داری، که میتونست با کلی پژوهش و ‌نو اوری همراه باشه، اما اول از همه این انتظار گرین کارت خارج از طاقتم شده، دوم انگار که پروسه بچه دار شدن هم قراره بیافته تو دست انداز که حال دردسرهاش را ندارم، سوم وقتی میبینم مقاله های قبلیمون که همراه با دوسه تا نو اوری هست بعد سه سال هنوز چاپ نشده و هران احتمالش هست یکی از رو پوسترهامون متدمون را کپی کنه و مقاله چاپ کنه کلا رغبتم را به نواوری دارم از دست میدم چون با وجود fda سالها باید تو انتظار چاپ بمونم، قدر ندونستن استادم و‌سنگینی کارهای فیزیکی ازمایشها درحالی که میتونستم برم سرکار و پشت میز نشین بشم هم مزید علت شده. تنها حسنش زمان هست که هرموقع بخوام میرم و هرموقع بخوام میام، البته اینرا هم درنظر بگیرید که بیشتر از ۴۰ ساعت درهفته هم دارم کار میکنم. 
دوسه ساعت بعد: خوب چاره ای نیست و حقیقتش اوضاع هم بد نیست. فقط من انتظاراتم بالا رفته. فعلا بهترین کار اینه که حسنهای کار را ببینم و بچسبم، مثل همین انعطاف زمانی، کار را بلد بودن و استرس کمتر. زندگی تو نیویورک یک مدت دیگه. اصلا همین که چیز بدی وجود نداره و همه چیز با شیب کم داره بسمت خوبی میره. همین عالیه، نه؟
اصلا اینها را بیخیال، عیدتون مبارک، اصل حالتون چطوره؟ ما روز و اول دوم عید فوق العاده ای داشتیم، تا اخر هفته کار و بار داریم و‌لی اخر هفته مهمون داریم، مطمئنم بازم خوش میگذره. عید شما چطور بوده؟
نظرات 5 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 15:16

سال نو مبارک اسمان جان
انشاالله سال جدید به همه اهدافتون دست پیدا میکنین

سال نو شما هم مبارک، ممنونم همینطور برای شما مریم عزیز

شلاله چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 00:44

6امین بهارت تو آمریکا مبارکت باشه آسمانی جان
آره بابا عالیه، به نظرم حالا که به قول خودت همه چی افتاده رو سراشیبی و گوش شیطون کر همه چه رو غلطک هس بذار کمی کند پیش بره :)
چرا باید مقاله ها حالا حالاها تو صف انتظار بمونن؟!
خب FDA از اول نظارت داشت رو آزمایشات و نتایجش!!
البته یه بار گفته بودی سالها طول میکشه یه داروی جدید تصویب بشه و اینا...

هاهاها شلاله جونم، دوست خیلی خیلی قدیمی گفتی ۶ سال شک کردم شروع کردم ۱-۲-۳ شمردن ببینم چندسال شده، جالب بود دقت تکرده بودم چندتا عید نبودم، خوب ۷ تا شد، من از شهریور ۹۳ اومدم، اوه نه راست میگی، این وسط یک عید ایران بودم، پس ۶ تا است.
عاشق دقت نظرتم، دقیقا درست میگی، با وجود اینکه ما هرماه بهذfda گزارش داریم میدیم و از اول با ما هستن، اما اونها با خود داده ها مشکل ندارن ، داستان برمیگرده به اینکه جملات تو مقاله از لحاظ حقوقی و‌علمی درست باشه چون اسم fda هست بعدا مردم میگن نظر fda تو این مورد اینه و رفرنس خیلی قوی حساب میشه، بعد هم مقاله باید تو بخشهای مختلفشون بررسی بشه. ولی با این وجود بنظر ما هم الکی کش میدن.
شلاله جون ما رو داروی جدید کار نمیکنیم، خیلی ازپارامترهای فارماکوکینتیک داروهای پوستی حساب نشده. برای همین پروژه ما حساب کردن ( کلیرنس و نیمه عمرو ...) دارو تو پوست بعد از زدن داروهای پوستی هست. مثلا اگه لیدوکایین بزنی، بصورت علمی چقدر تو پوستت میمونه و کی از پوست پاک میشه.

زینب سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 08:44

عیدت مبارک آسمان جان. بی خیالش بشو تا درست بشه. باور کن این تجربه من از خیلی چیزاست تو زندگی.

سلام زینب عزیز، سال نو تو هم مبارک
اره دقیقا درست میگی فعلا هیچ کاری جز صبر نمیتونم بکنم، البته بقول تو بهتره صبر از نوع بی خیالی باشه

زری .. سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 05:36 http://maneveshteh.blog.ir

سلام آسمان جان عیدت مباااارک سالی پر از غیرمنتظره های شااااد و خوشی براتون ارزو میکنم :)
دو تا پست را دوست دارم امسال تو وبلاگت بخونم یکی خبر بچه دار شدنتون و دومی گرین کارتی که تو دستهاتون باشه :) ببینم چکار میکنی خواهر

مرسی زری جون، سال نو تو هم مبارک هاهاها دیگه همتون ارزوهای منرا از بر شدید
امیدوارم سال خوبی داشته باشی

ربولی حسن کور دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 21:44 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
طبیعتا از این فاصله نمیتونم توصیه مفیدی بهتون بکنم
امیدوارم بهترین تصمیمو بگیرید و توی زندگی بیش از پیش موفق باشید

مرسی دکتر جان، عید نوروز مبارک فعلا تنها چاره صبر هست، تا شش ماه دیگه ببینم اتفاقات به کجا ختم میشه بعد برای اینده برنامه ریزی کوتاه مدت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد